У Києві 14
березня в ході круглого столу «Нові міста — простір діалогу влади, бізнесу та
суспільства», який проходив у Прес-центрі Інформаційного агентства ЛІГАБізнесІнформ (Київ, вул. Шамрила, 23), були
представлені результати одного з проектів, вироблених в ході діалогу між міською
владою, діячами культури та бізнесу, — «Архітектурні скарби України». Проект,
що стартував у січні 2014 року, спрямований на просування унікального
архітектурного вигляду міст України, підвищення соціальної оцінки існуючого
простору міст та їх історії.
"Як можна
побачити з цього проекту, історія з одвічним конфліктом між архітекторами та
операторами зовнішньої реклами сильно надумана. Обидві сторони можуть щільно і
плідно взаємодіяти в рамках розвитку міського середовища. У перспективі я
сподіваюся, що цей формат співпраці переросте в проекти комплексної
реконструкції вулиць і міст, в інвестиційні проекти за європейським зразком,
коли оператори реалізовують конкретні проекти з благоустрою чи реконструкції
територій, отримуючи рекламні площини на цих територіях в довгострокову оренду»,
— зазначив Петро Маркман, віце-президент Національної спілки архітекторів
України.
Ігор Степанов,
арт-директор проекту «Архітектурні скарби України», зазначив, що ще рік тому з
ініціативи партнера проекту Прайм-груп проводилися стратегічні сесії, воркшопи
та круглі столи, присвячені пошуку компромісу між усіма сторонами, залученими в
процес. "Мета цих заходів — розробити план дій з модернізації зовнішнього
вигляду українських міст, щоб спільними зусиллями зробити їх краще в усіх
сенсах: комфортніше, гарніше, безпечніше», — сказав він.
У свою чергу
Катерина Храмова, керуючий партнер Прайм-груп, сказала: "Ми спільно з
архітектурним співтовариством і владою давно і цілеспрямовано ведемо роботу з
інтеграції рекламно-інформаційних носіїв у міське середовище. При цьому ми
розуміємо, що успіх цієї роботи і можливість якісного поліпшення зовнішнього
вигляду українських міст залежить, насамперед, від комплексного узгодженого
підходу до цього питання з боку і міських, і законодавчих властей, і
професійних співтовариств, і бізнесу".
Маргарита Юрченко,
директор департаменту зв'язків з громадськістю Асоціації міст України, додала,
що проект потрібний і своєчасний. "Ми виступаємо за культурний обмін між
містами, який допоможе справі об'єднання країни. Архітектурні скарби,
представлені на плакатах, можуть бути знайомі професіоналам, але вони також
цікаві жителям українських міст і допомагають зрозуміти інші громади. Не дивно,
що багато міст відгукнулися і стали учасниками цього соціального проекту. Така
підтримка дозволить реалізувати його в більшій кількості міст», — зазначила
вона.
ІА ЛIГАБiзнесIнформ