На українському ринку виникають нові формати нерухомості.
Зокрема, рітейл, бізнес-парки і аутлет-центри. Рітейл-парк - це економічний
формат торговельних комплексів, являє собою комплекс з одно-двоповерхових
споруд, встановлених навколо величезного паркування. Для зведення такого центру
використовують дешеві технології та конструкції. За рахунок мінімізації витрат
на будівництво і обслуговування орендні ставки в рітейл-парках можуть бути дуже
низькі, що дозволяє орендарям істотно знижувати ціни на товари. У майбутньому,
прогнозують аналітики, в Україні можуть стати популярними також бізнес-парки -
малоповерхові офісні будівлі, розташовані на периферії або взагалі за межами
мегаполісів. Ще одна новинка для вітчизняного ринку нерухомості - фекторі-аутлет
- тобто місто-стоки.
"Це велика територія, велика площа - від 10 гектар,
це магазини в один рівень, або два рівня магазинів, і вони розташовані, як
правило, фасадом до пасажів, де продаються колекції попередніх сезонів за
низькими цінами. Тобто вони знаходяться за межами міста, як правило, такі
торгові центри, щоб вони не конкурували з тими магазинами, які перебувають у
нормальних торгових центрах", - розповідає заступник директора міжнародної
консалтингової компанії з нерухомості Марта Костюк.
Ольга Ластовецька, Український Бізнес Ресурс