Орендар, який бажає відкрити свій бізнес в рамках торгового центру на
українському ринку, став більш розбірливим і вимогливим. Про це ІАП «Столична
нерухомість» розповіла Наталія Кравець, директор департаменту торговельної
нерухомості компанії Colliers International.
«Те, що орендар стає більш розбірливим у виборі нових торговельних
приміщень - це нова тенденція минулого і нинішнього року. Причому це стосується
як об'єктів у стріт-ритейлі, так і площ у торгових центрах. Зараз при розгляді
будь-якої торгової пропозиції орендарі ставлять багато потрібних і розумних
питань, аналізують всі фактори успішності торгового центру та його
конкурентоспроможність. Як наслідок - найбільший попит на найбільш якісні
об'єкти. І це стосується як Києва, так і регіонів», - зазначила експерт.
Раніше повідомлялося, що міжнародні бренди не продовжують мережу в Україні,
оскільки їм не вистачає якісних об'єктів, де можна було б відкривати нові
магазини.
ІАП «Столична нерухомість»