Вся нерухомість > Новини > Як з 1 січня 2012 року будуть оформляти держакти на землю?
↑ До списку новин

Як з 1 січня 2012 року будуть оформляти держакти на землю?

13 січня 2012

Яка процедура оформлення держакту на землю з 1 січня 2012 року? - На прохання порталу Zthata відповідь на це питання дали в Головному управлінні Держкомзему у Житомирській області.

Введення в дію Автоматизованої системи Державного земельного кадастру (АС ДЗК) дозволить істотно спростити процедуру оформлення державних актів на право власності на землю. Використання можливостей АС ДЗК для оформлення правовстановлюючих документів планується почати з 1 січня 2012 року.

Одночасно закон передбачає суттєве зменшення осіб, з якими доведеться спілкуватися майбутньому власнику в Держземагентства - одна. Такою особою буде державний кадастровий реєстратор. Саме він буде виконувати роль «єдиного вікна», через яке громадянин буде спілкуватися з територіальним органом земельних ресурсів.

Що буде відбуватися при першому візиті в Держземагентство

Щоб отримати державний акт на право власності на земельну ділянку, потрібно буде звернутися до територіального органу Держземагентства за місцем розташування ділянки, до державного кадастровому реєстратору. Приносьте йому заяву про реєстрацію земельної ділянки та державної реєстрації державного акта, в яку додаєте:

• копію документа, що посвідчує особу, якій надається земельна ділянка у власність (якщо заяву подає уповноважена особа - також копія документа, що підтверджує його повноваження);

• копію ідентифікаційного коду;

• рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання земельної ділянки у власність;

• технічну документацію із землеустрою з відміткою про визначення кадастрового номера;

• копії квитанцій про оплату за внесення даних до Поземельної книги (90 грн), проведення державної реєстрації земельної ділянки та державної реєстрації державного акта (102 грн).

Документи приймають, заяві надають обліковий номер. З січня 2012 року цей обліковий номер буде і кодом доступу до бази документів на Кадастровому порталі, де можна буде подивитися, як просувається черга і у кого в даний момент знаходяться ваші документи.

Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється протягом 14 календарних днів з дати подання документів. В цей час з документами працюють без участі заявника.

Що відбувається без участі заявника

У районному відділі земельних ресурсів реєстратор проводить первинну перевірку документів. І приймає рішення - приймати документи на державну реєстрацію, чи ні.

У державній реєстрації земельної ділянки може бути відмовлено, якщо:

• особа, яка подала заяву, не може бути заявником;

• земельна ділянка розташована на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;

• документи подані не в повному обсязі або не в тій формі;

• якщо на титульному аркуші документації із землеустрою відсутня відмітка про кадастровий номер земельної ділянки (дати його визначення та внесення відомостей про земельну ділянку в автоматизовану систему).

У разі відмови в державній реєстрації земельної ділянки, територіальний орган Держземагентства протягом 3-х робочих днів готує висновок про відмову і повертає подані документи для доопрацювання за актом прийому-передачі.

Що маємо на виході

Районний відділ Держземагентства протягом 3-х робочих днів повинен буде перевірити відповідність поданих документів даними, які вже є в АС ДЗК про ділянку з вказаним кадастровим номером; відсканувати їх і передати засобами електронного зв'язку (через Інтернет) до обласної філії Центру Державного земельного кадастру - як адміністратора автоматизованої системи.

Там їх ще раз перевірять і повернуть до районного відділу Держземагентства, який зробить записи до Поземельної книги. Після цього буде надрукований бланк державного акта на право власності. В цей бланк і записи в ньому вносяться до Книги записів про видачу державних актів.

Державний акт на право власності на земельну ділянку передається власнику. З цим державним актом землевласник повинен буде звернутися в територіальний орган Мін'юсту щодо реєстрації права власності. І як результат - отримати свідоцтво на право власності на земельну ділянку.

А з 1 січня 2013 року ...

Описана вище процедура, як передбачається, буде діяти протягом одного року - 2012-го. А з 1 січня 2013 року замість державних актів будуть видаватися свідоцтва на право власності. На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику буде видаватися виписка з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про неї, внесені до Поземельної книги, і кадастровий план ділянки.

ZThata.com.ua


Топ-оголошення

Продам відмінну земельну ділянку ул.Ромашковая/Чубаевка.
Чубаевка, 6 соток 145 000$, Продам відмінну земельну ділянку ул.Ромашковая/Чубаевка. 6 соток, 20 х 30 ...

Земельні ділянки > Продам > Одеса > Київський р-н

Здам в оренду офіс 150 кв.м. на ін. Кирова.
Кирова просп., 150 кв.м, 250 грн./кв.м/місяць, Здам в оренду офіс 150 кв.м. на ін. Кирова. ...

Офісні приміщення > Здам > Дніпро > Центральний р-н

Топ-оголошення

Веселковий масив Кімната в 2-хком.кварт. для 1-2 чіл. ул.Радужная
Веселковий масив, 2 500 грн./місяць, Веселковий масив задається кімната для 1-2 чіл. = 2500гр. ...

Кімнати > Здам > Київ > Дніпровський р-н

Продам 1 комн, пр, Глушко/ЖК"Схід", якісний ремонт, меблі, техніка!
Таирова, 1 кімната 40/11/25 кв.м 10/12, 55 000$, ЖК"Схід", пр, Глушко/Королева, будинку 1 рік. ...

Квартири > Продам > Одеса > Київський р-н

Сдам. 1-к.кв. 2/3, ул.Короленка
Короленка вул., 1 кімната, 30/-/- кв.м, 2/3, 12 000грн/місяць, Сдам. 1-к.кв. 2/3, ул.Короленка, район ...

Квартири > Здам > Дніпро > Шевченківський р-н