У боротьбі сучасних торгово-розважальних центрів (ТРЦ) проти звичайних ТЦ: беззастережно перемагають перші. У міжнародному професійному співтоваристві об'єкт четвертого покоління - це місце так званого "шопінтеймента", де процес покупок супроводжений максимальним набором розважальних опцій. Причому буква "Р" в абревіатурі ТРЦ - це не стандартний набір з боулінгу, кінотеатру, ковзанки ... Таку думку висловив у своєму блозі на ЛІГА.net директор компанії "Українська Торгова Гільдія" Віталій Бойко.
На його думку, святкові настрої покупцеві створюють вже "міні-діснейленди", заховані під дахом ТРЦ. Вартість обладнання, атракціонів, технологій для таких центрів - десятки мільйонів доларів! Україна прийшла до розуміння важливості і прибутковості індустрії розваг набагато пізніше від провідних країн світу. Тим самим подарувавши колосальні переваги для нововведених об'єктів, які завдяки своїй насиченій розважальній зоні будуть зводити нанівець прибутковість, відвідуваність, популярність побудованих "по старинці" торгових центрів.
Можливо, побудовані раніше торгові центри і мають у своєму розпорядженні фінансові можливості доповнити свої галереї сучасними розвагами, але конструктив або обмеженість земельної ділянки не дозволяють зробити це, переводячи їх у розряд аутсайдерів ринку торгових площ.
Розуміння важливості вищеописаної тенденції присутнє сьогодні не тільки у девелоперів київської торговельної нерухомості, але і в регіонах України. Подальше насичення українських міст сучасними капіталомісткими торгово-розважальними центрами буде відбуватися суворо відповідно до ранжиру їх економічного благополуччя, а тотальне домінування ТРЦ над ТЦ стане аксіомою.
ІА ЛIГАБiзнесIнформ