«Золотий квартал»
в торгово-розважальному центрі Ocean Plaza (Київ) заповнений на 75%. повідомили
в прес-службі компанії UTG, яка виступає ексклюзивним брокером проекту.
Спеціалізована
зона площею 1,7 тис. кв. м об'єднає під одним дахом найкращі світові та
українські ювелірні бренди: Damiani, Tiffany & Co, Versace, De Grisogono,
Gucci, AM Cammilli, Pandora і др.; найвідоміші бренди годин: Omega, Breitling,
Tag heuer, Breguet, Zenith, Maurice Lacroix, Rado, Oris; найпопулярніші марки
ділових аксесуарів Dunhill, Mont Blanc, Davidoff, Montegrappa, STDupont, Parker
/ Waterman і багато інших.
На даний момент
свою участь у проекті підтвердили всесвітньо відомі ювелірні мережі: Luxury
House, Noblesse, Valle du luxe, Pandora, Style Avenue; українські рітейлери і
виробники ювелірних виробів «Київський ювелірний завод», Zarina, Golden Club,
«Секунда», мультибрендовий бутік ділових аксесуарів в новому сучасному форматі
Attribute, монобредовий бутік всесвітньо відомого італійського бренду
шкіргалантереї та ділових аксесуарів Piquadro та ін.
«У «Золотому
кварталі» ТРЦ Ocean Plaza зберуться всі лідери галузі, надавши покупцям
найширший вибір ювелірних виробів, годинників, біжутерії та ділових аксесуарів
в різних цінових категоріях. Подібного набору брендів під одним дахом неможливо
знайти в жодному торговому центрі», - повідомила Наталія Іванова, менеджер
проекту компанії UTG.
Одним з
найбільших орендарів «Золотого кварталу» стане «Київський ювелірний завод» -
лідер серед вітчизняних виробників ювелірних виробів, продукція якого
користується великою популярністю на українському ринку.
«Ми впевнені в
успіху «Золотого кварталу», адже він дуже вигідно розміщений в самому
очікуваному ТРЦ Києва. Крім того, підбір орендарів кварталу ретельно продуманий
- набір брендів вражає. Це обов'язково приверне сюди велику кількість покупців.
Наш магазин в рамках даного проекту буде найбільшим магазином мережі в Україні,
його площа складе 140 кв.
м. Ми надамо відвідувачам найширший асортимент продукції,
включаючи всі наші новинки», - зазначила Анастасія Лук'янова, заступник
начальника відділу роздрібної торгівлі «Київського ювелірного заводу».
Нагадаємо, в
«Золотому кварталі» буде представлено понад 350 визнаних брендів у різних цінових
категоріях від більш ніж 150 найвідоміших виробників, у тому числі 50 в
категорії Luxury, а також 170 марок годин всесвітньо відомих брендів. Квартал
складатиметься з двадцяти моно- та мультибрендових бутіків і зони «корнерів» -
20-ти об'єднаних острівців низького обладнання, оформлених у єдиному стилі.
Площа бутиків складе від 30 до 150 кв. м., площа «корнерів» - 20-45 кв.м.
Дизайн «Золотого
кварталу» розроблений у співпраці з відомою міжнародною архітектурною
майстернею Chapman Taylor.
Building.ua