В
Україні планується будівництво аутлет-центрів, де любителі брендового одягу
зможуть скупиться із значними знижками.
У
розвитку даного сегменту торгової нерухомості консалтингові компанії України
відзначають високий потенціал та гарну конкуренцію. «У нас є вже близько п'яти
проектів, принаймні заявлених, і продовжується інтерес девелоперів до розвитку
в цьому форматі», - передає слова Марини Крестініної, директора департаменту
стратегічного консалтингу та аналітики CBRE, «Дело».
За
словами експерта, незважаючи на те, що український ринок ще далекий від
насичення і має достатній потенціал для розвитку в традиційних форматах,
девелопери вже зараз починають звертати увагу на інші формати нетрадиційної
торгової нерухомості.
Відзначають
перспективність даного сегмента ринку та інші експерти. «Ми бачимо в ньому
високий потенціал і хорошу конкуренцію», - заявив керівник департаменту
стратегічного консалтингу компанії UTG Віктор Оборський.
За
його словами, формат «аутлет» - абсолютно новий для українського ринку, він
набрав популярність в Європі і має певний стимул для реалізації в Україні.
«Є
ряд проектів у Київському регіоні, які претендують на те, щоб бути аутлетом.
Але тут питання в тому, щоб це дійсно був аутлет, а не якийсь стоковий або
дисконтний торговий центр», - уточнив В. Оборський.
Для
довідки: аутлет-центр - формат торгового центру, що спеціалізується на продажу
брендів одягу зі значними знижками. Розрізняють два види Outlet Center:
-
factory outlet - розпродаж запасів товарної продукції на фабриках і заводах
виробників;
-
outlet-mall - розпродаж запасів товарної продукції на полицях бутиків і
брендових магазинів.
Будинки,
в яких розміщуються Outlet Center, мінімізують витрати на обслуговування
приміщення, що благотворно позначається на цінах товарів. Outlet Center
отримали широке поширення в США і Західній Європі, користуються великою
популярністю у покупців.
Dom.ria.ua