Японський гігант
споживчої електроніки створює підрозділ для роботи на ринку нерухомості, щоб
компенсувати втрати в своїй основній сфері діяльності.
Ще кілька років
тому на хвилі стрімко зростаючої популярності мобільних пристроїв у Sony
заявили про мільярдні збитки, оскільки ослаб інтерес покупців до телевізорів,
камер і комп'ютерів, випуском яких в основному і займалася японська компанія. У
той же час становище її конкурентів продовжило поліпшуватися і в Sony задумалися
про альтернативні області роботи.
Днями кілька
міжнародних інформаційних агентств повідомили про те, що Sony створює окрему
спеціалізовану фірму Sony Real Estate, яка працюватиме на ринку комерційної і
житлової нерухомості. Це підрозділ повинен за прийдешні 5 років заробити $500
млн. Примітно, що для вирішення бізнес-завдань нової структури планується
використовувати персональну інформацію, зібрану в ході продажу комп'ютерів та
ігрових консолей. Базуватися компанія буде в Токіо.
Крутіков Дмитро, Est.ua