Стрімкий розвиток
ринку торговельної нерухомості відкриває широкі можливості для виходу в Україну
нових брендів. Про це розповів керівник департаменту стратегічного консалтингу
компанії UTG Віктор Оборський.
У 2013 році в
Україну прийшли 16 нових брендів. Більшість з них з'явилося в двох нових
торгових центрах столиці: Ocean Plaza і Gulliver, і один бренд відкрив свій
магазин в ТРЦ Sky Mall.
Ocean Plaza
Armani Jeans (Італія)
Bebe (США)
Black Star Shop
by Timati (Росія)
Cinnabon (США)
Collezione (Туреччина)
Happylon
(Казахстан)
LC Waikiki (Туреччина)
Petit Bateau (Франція)
Style Avenue
(Чехія)
Z- Generation (Франція)
Gulliver
Antica Murrina (Італія)
FAbs (Італія)
Hadley (Росія)
Versace
Collection (Італія)
YAMAMAY (Італія)
Sky Mall
Nautica (США)
У 2014 році в
Києві очікується відкриття 6 нових торгових центрів. Поява великих ТРЦ створила
сприятливі умови для виходу на ринок нових брендів. На даний момент укладено
контракти з 6 брендами, магазини яких вперше відкриють свої двері для
відвідувачів у торгових центрах столиці:
Respublika
Calzedonia (Італія)
Intimissimi (Італія)
Megalce
(Казахстан)
Violet (Іспанія)
Gulliver
Pedro del Hierro (Іспанія)
Також у стріт-рітейлі
столиці в 2014 році відкриється ресторан німецької мережі Vapiano.
«У 2014 році в
столиці очікується введення торгових центрів сумарною орендною площею більше
428 тис. кв. м, а в 2015-2016 роках ця цифра збільшиться ще на 920 тис. кв. м.
Масштаби і великий формат нових ТРЦ створюють усі можливості для приходу нових
брендів в Україні. Площі в нових торговельних центрах зараз активно здають в
оренду; вони користуються у орендарів великим попитом. Тому цілком резонно
припустити, що до кінця року прем'єр нових брендів в Україні буде набагато
більше», — розповів Віктор Оборський.
Building.ua