У невеликих офісів на ринку оренди з'явився серйозний конкурент - коворкінг-центри.
Сфера комерційної нерухомості зараз переживає досить важкі часи, оскільки фірми та підприємці шукають можливість для економії. Зокрема, набирає популярність такий вид приміщень, як коворкінг-центри. У них орендуються не офіс цілком, а окремі робочі місця (або кабінети), при цьому коворкери можуть користуватися одним або кількома загальними залами для проведення переговорів.
Власник будівлі бере на себе організацію витрат на охорону, прибирання та обслуговування всього центру, а також сплачує комунальні витрати, інтернет і телефонний зв'язок. Орендареві залишається тільки заплатити обумовлену суму на місяць. У такій ситуації клієнт коворкінг-центру отримує в своє розпорядження якісний простір для роботи при мінімальних витратах, а також можливість спілкуватися з іншими коворкерамі. За даними, озвученим в сюжеті UBR, один місяць роботи в центрі обходиться у 850 гривень.
Власникові приміщення організація коворкінг-центру на 10 осіб виллється в одноразові витрати приблизно в 36 тисяч гривень (без урахування вартості нерухомості), а також ще в 3,6 тисячі гривень щомісячних витрат. Разом з тим, вже по закінченню року працює за даною схемою центр здатний повернути вкладені на першому етапі кошти.
Дмитро Крутіков, Портал Est!