На даний момент вартість нерухомості є якщо не ключовим,
то одним з головних критеріїв вибору. Причиною цього є світова
фінансово-економічна криза, що різко скоротила бюджети потенційних покупців, що
призвело до необхідності придумувати будівельними компаніями нові ідеї. Однією
з найбільш успішних подібних ідей є суть заміського котеджу, в рамках якого
сильно скорочується площа будинку, розміри прилеглих територій, а також використовується
дешевший будматеріал. Внаслідок цієї тенденції падають і ціни.
Ще в 2008 році попит на заміську нерухомість почав падати
- продати великий будинок було майже неможливою справою, відповідно будівництво
подібних припинилося майже повністю.
На даний момент, згідно з даними компанії Domobaza.info,
найбільш перспективними варіантами є будинки, що знаходяться не тільки за
межами міста, але з невеликою площею.
Аналізуючи перші 6 місяців 2010 року, експерти прийшли до
висновку, що економні заміські будинки стали окремим класом. На даний момент
мінімальна площа такої споруди становить 35 квадратних метрів.
За словами директора компанії «РеалЕкспо», забудовники
встигли зробити свої висновки і тепер виводять на ринок нерухомості не тільки
економ-клас, але ще й за умови повної готовності до експлуатації будівлі.
Вартість подібних будівель сильно впала через 3 фактори:
зменшення площ споруд а також ділянок, використання дешевих будівельних
матеріалів і відмова від дизайну. У результаті цього був сформований новий клас
будівель, що називається «міні-формат». Першими будинками в цій категорії стали
споруди, що швидко споруджуються, площею до 100 квадратних метрів кожний.
Технологія виготовлення подібних будинків була запозичена у канадців.
Тим не менше, велика частина девелоперських компаній, як
і раніше, не хоче працювати у сфері «міні-формат», віддаючи перевагу самостійному
будівництву або ж надвисокому методу - будівництво величезних будівель.
Крім того, є ще ряд об'єктивних причин, наприклад,
порожня ділянка загальною площею в 40 га, причому яка знаходиться в
безпосередній близькості від магістралей.
Руслан Шепетюк, domobaza.info