Вся нерухомість > Новини > Столичний ринок житла: витратити та заробити
↑ До списку новин

Столичний ринок житла: витратити та заробити

31 липня 2012

Реалізація об'єктів житлової нерухомості завжди затребувана серед девелоперських компаній і забудовників, оскільки дозволяє заробити навіть в найжорсткішій ринковій ситуації. Що відбувалося в житловому сегменті протягом періоду 2011 - червень 2012 рр., яка спостерігалася динаміка продажів і цін в різних класах, а також як сьогодні звернути увагу клієнта на свій проект?

Через обмежений доступ до кредитів банків, а також той факт, що обсяги продажів житла на етапі будівництва не дозволяють фінансувати реалізацію ЖК виключно за рахунок покупців, на сьогодні більшість девелоперів інвестують власні кошти в проекти або шукають зовнішніх інвесторів. Приміром, компанія «НЕСТ» у розвиток житлового комплексу «Покровський Посад» інвестує кошти, отримані від здачі в оренду бізнес-центрів, а також продажу площ в готових житлових проектах «Пори Року» і «Ізумрудний». «Деякі девелопери залучають кредитні ресурси з російських банків, але в даний момент це не є поширеною практикою. Є ще варіант - створити пул з великих приватних інвесторів. На виході з проекту інвестори отримують конкретні квартири, які вони можуть реалізовувати через девелопера або самостійно», - коментує комерційний директор ПАТ «Нерухомість столиці» Костянтин Браво. «При будівництві наших об'єктів ми використовуємо тільки свої кошти або кошти зовнішніх інвесторів, - ділиться досвідом Едуард Шевчук, віце-президент ПАТ ХК «Київміськбуд» з питань капітального будівництва та закупівель. - Банківські кредити намагаємося не використовувати. В основному це приватні інвестиції або інвестиції державних структур, наприклад, Міністерства оборони, судових установ, Міністерства внутрішніх справ та інших організацій. Також ми отримуємо кошти від держави за тими програмами, в яких беремо участь». ПБГ «Ковальська» має можливість побудувати будинок з нуля і до здачі в експлуатацію повністю за власні кошти без залучення інвестицій ззовні. Це гарантує, що при будь-яких коливаннях ринку, навіть у випадку одного приватного інвестора, він все одно отримає квартиру в будинку належної якості, зданому в строк.

Зрозуміло, вже на початку зведення житлового об'єкта девелоперам і забудовникам слід продумувати маркетингову концепцію, щоб продажі саме в їх будинках і ЖК були якомога активнішими. «Виходячи з нашої практики продажу житла бізнес-класу, найбільш ефективною для пошуку клієнтів є інтернет-реклама. Реклама на бігбордах і радіо - також дієві інструменти. Якщо говорити про ефективність акцій, то покупців більше цікавлять суттєві знижки, а не подарунки», - розповідає К. Браво. З прямих маркетингових ходів гравці використовують розстрочку, що дуже логічно при матеріальних доходах киян та заявлених цінах на квартири в новобудовах. Мінімальна ціна від компанії-забудовника на придбання житла становить 1 рік, максимальна - 20 років. У кожної компанії свої умови розстрочки. Все залежить від внутрішньої політики та ступеня готовності об'єкта. У більшості випадків початковий внесок при розстрочці становить 10-40% від вартості квартири. Наприклад, в житловому кварталі «Новопечерські Липки», за даними UDP, від 25% до 30% квартир реалізуються за допомогою розстрочки від забудовника. Вона діє і в першій, і в другій черзі ЖК. Серед компаній на київському ринку, що пропонують придбання житла на виплат, числяться ТММ, UDP, «К.А.Н. Девелопмент», «Київміськбуд», «НБК», «НЕСТ», «Система-Буд», «УКО-Буд» та багато інших.

Також застосовується стимулювання за короткострокову оплату 100% квартири. Це нормальна практика, яка використовується всіма учасниками ринку. В залежності від об'єкта та умов покупки часто пропонуються паркомісця чи якісь додаткові привабливі умови для покупки паркомісць в ЖК. Це може бути і видача сертифікатів. Припустимо, ПБГ «Ковальська» надає сертифікати на знижку для повторних покупок (ваучери). «Ґрунтуючись на досвіді нашої компанії, можна сміливо стверджувати, що головний маркетинговий інструмент - ціна, об'єктивно відповідна місцю і характеристикам об'єкта, які пропонуються, - розповідає Сергій Пилипенко, генеральний директор ПБГ «Ковальська». - Природно, кожний з об'єктів має свій так званий поріг чутливості. Для одних ЖК - це знижка близько 5%, для інших - 20%, але це той дисконт, при якому людина може вибрати конкретний об'єкт в конкретному місці. Актуальний хід сьогодні - і формування замкнутої інфраструктури. Сюди входять власна охорона, закрита територія, високий рівень благоустрою території, підтримання порядку в місцях загального користування. Важливу роль грають якість і вартість подальшого обслуговування ЖК». Також, на переконання експерта, важливим маркетинговим інструментом є імідж забудовника, його підхід до будівництва, продажу об'єктів, прозорість механізму покупки житла та перелік його реалізованих проектів, що досить сильно стимулює довіру клієнтів і, як наслідок, продажі ростуть.

Building.ua


Топ-оголошення

Печерські Липки офіс 85 м фасад від господаря
Липки, 85 кв.м, 24 000 грн./місяць, Вул. Дарвіна . Цетр Києва! Новий, світлий, з позитивною аурою ...

Офісні приміщення > Здам > Київ > Печерський р-н

Здам 1 до квартиру на Перемозі
Перемога-1, 1 кімната 8/10, 3 800грн./місяць, Здам на тривалий термін 1-комн. квартиру же/м ...

Квартири > Здам > Дніпро > Соборний р-н

Топ-оголошення

продам таунхаус золотой дуб-3 55000уе
чубинского, 4 кімнати, 110 кв.м, 2 соток, 55 000$, Продам таунхаус в Крюковщине Золотой дуб -3 Самые ...

Будинки. Котеджі. Дачі > Продам > Київська обл. > Києво-Святошинський р-н > крюковщина

100 кв.м в новострое в центрі
"нагорный", 3 кімнати 100/-/- кв.м 175 000$, 100 кв.м в новострое в центрі з новим ремонтом, ...

Квартири > Продам > Дніпро > Шевченківський р-н

Сдам жилье в Днепропетровске -(Днепре)- Варианты аренды
2 000грн/месяц, Сдам жилье -в г, Днiпро, (Днепропетровск) по срокам от недели -месяца, длительно- ...

Кімнати > Здам > Київська обл. > Рокитнянський р-н > Рокитне