Вся нерухомість > Новини > Як вижити ритейлеру в умовах нової української економіки
↑ До списку новин

Як вижити ритейлеру в умовах нової української економіки

6 червня 2014

Ритейлери і девелопери не вперше зазнають економічний спад. Світова економічна криза 2008 року змусила багатьох переглядати стратегію свого подальшого розвитку. Для деяких операторів навіть постало питання їх подальшого існування, пише forbes.ua.

У 2008-му, коли глобальна фінансова криза бушувала в Україні, французькій групі «Ашан» однією з небагатьох вдалося відкрити свій другий гіпермаркет.

Після кризи, приблизно з 2010 року, ми спостерігали зростання роздробу. Так, за даними Держстату, темпи зростання роздрібного товарообігу в 2013-му збільшилися в порівнянних цінах на 9,5% порівняно з 2012 роком. При цьому роздрібний товарообіг в 2012 році в порівнянні з 2011-м зріс на 15%.

З середини 2013 року намітилася тенденція поступового уповільнення темпів зростання, а після відомих політичних подій в країні це уповільнення прискорилося. І протягом цього року активність залишатиметься на критично низькому рівні.

А поки що експерти не наважуються спрогнозувати тенденції подальшого розвитку, ритейлери і девелопери повинні задати собі питання: що змінилося для всіх нас? І бути готовими працювати в абсолютно нових економічних умовах.

Ритейл - це дзеркало суспільства, і якщо перебудовується суспільство, то повинні змінюватися і умови гри. Нинішня криза і падіння купівельної спроможності - це час для налагодження комунікації ритейлера (бренду) зі своїм кінцевим споживачем. Ритейлер повинен знати, що відбувається в умах покупців і в суспільстві в цілому.

Ринок буде перебудовуватися на користь сильних кваліфікованих гравців з лояльною політикою по відношенню до клієнта, і тільки успішні бренди з правильним позиціонуванням будуть затребувані на ринку. Головне - це індивідуальний підхід до клієнта (One to one customer contact).

На особистому досвіді можна порадити кілька кроків для зміцнення позицій на ринку

1. Взаємодія з орендарями зі створення та розміщення нових концептів, найбільш актуальних для споживачів сьогодні.

Найчастіше взаємодія з партнером в одному проекті призводить до мережевого розвитку. Так ми працюємо з мережею магазинів нижньої білизни «Білизна. Street». У нашому київському проекті «Білизна. Street» відкрила свій перший магазин абсолютно нового формату, подібний модним мультибрендовим магазинам білизни в Європі, в яких представлені колекції минулих сезонів. У концепт були закладені основні принципи групи «Ашан» з доступного ціноутворення, активних дисконтних програм. У результаті торгові марки з Європи сьогодні стали набагато ближче до українського споживача. Зараз у мережі налічується 25 магазинів, які представлені в батькових галереях «Ашан» і флагманських ТРЦ.

Ще один недавній приклад - це магазин взуття та аксесуарів українського виробництва «ДИСКОН». Спільна робота з адаптації проекту до нашого споживача допомогла партнеру зробити успішний бізнес, зараз магазин готовий до спільного мережевого розвитку в усіх наших проектах.

2. Оптимізація займаної орендної площі з метою отримання ефективного бізнесу для партнера-орендаря.

Ми знаходимося в постійній комунікації, враховуємо побажання партнерів і споживачів. До нас постійно надходить інформація від споживачів про те, що вони хочуть бачити в наших галереях певні товари або послуги. У разі якщо вакантних площ вже немає, ми шукаємо компроміс, щоб залишити діючих орендарів і розмістити нових. Така практика у нас була зі входом магазину «Л'Етуаль» в один з наших проектів. У результаті ми отримали парфумерний якір, затребуваний нашими споживачами, і зберегли діючі магазини партнерів у форматі скорочених і рентабельних концептів.

3. Активна взаємодія з орендарями за програмами лояльності для споживачів.

Відділ маркетингу спільно з партнером розробляють акції. Ми надаємо інформаційну підтримку - розміщуємо зовнішню рекламу та рекламу в соціальних мережах. Таким чином, ми вже багато років підтримуємо і навчаємо веденню бізнесу наших партнерів-орендарів.

Ілля Сажин, forbes.ua


Топ-оголошення

Продам 2-х кімнатну квартиру в цегляному будинку
Княгині Ольги, 3, 2 кімнати, 53/30/9 кв.м, 10/14, 46 000$, Продам 2-х кімнатну квартиру в цегляному ...

Квартири > Продам > Київська обл. > Білоцерківський р-н > Біла Церква

Продам 3 комнатную квартиру, Шевченко пр./парк Победы, 3/9, 68 кв.м.
Шевченко пр., 3 комнаты, 68/-/- кв.м, 3/9, 70 000$, Продам 3 комнатную квартиру, Шевченко пр./парк ...

Квартири > Продам > Одеса > Приморський р-н

Топ-оголошення

2-к квартира з ремонтом в новому обжитому ЖК - Є-Оселя
Набережна, 6ж, 2 кімнати, 78/34/15 кв.м, 8/16, 72 000$, Продаж 2-кімнатної квартири в ЖК Набережний у ...

Квартири > Продам > Київська обл. > Вишгородський р-н > Вишгород

Жилянская ул.118, 1к., ЖК Элегант, евроремонт, 19 000грн/міс., 45кв.м., м.Вокзальная
Жилянская ул., 118, 1 комната, 45/30/6 кв.м, 11/32, 19 000грн/месяц, Жилянская ул.118, 1к., ЖК ...

Квартири > Здам > Київ > Шевченківський р-н

продам будинок Фонтанка Беріг морить
Котовского, 2 кімнати, 100 кв.м, 3 соток 110 000$, Продам будинок на березі моря Фонтанка 3 закрита ...

Будинки. Котеджі. Дачі > Продам > Одеса > Суворівський р-н