Згідно з Інструкцією про заповнення бланків державних
актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного
користування земельною ділянкою, затвердженої наказом Держкомзему від
22.06.2009 № 325, виправлення орфографічних або технічних помилок у державному
акті не допускається.
У разі виявлення землевласником (землекористувачем) в
отриманому державному акті орфографічних або технічних помилок слід звернутися
до відповідного територіального органу Держкомзему із заявою про видачу нового
державного акту, в якій відбивається суть виявлених помилок.
До заяви додаються:
* Копія державного акта, в якому виявлено помилку;
* Копія акту прийому-передачі межових знаків на
зберігання, що складається при розробці технічної документації із землеустрою
щодо складання документів, що засвідчують право власності на земельну ділянку;
* Копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж
охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого
режиму використання земель за їх наявності, також складається при розробці
вищеназваної документації;
* Копія документа, на підставі якого набуто право на
землю, це може бути договір купівлі-продажу, дарування, міни, інші
цивільно-правові угоди, свідоцтво про право на спадщину рішення відповідних
органів місцевого самоврядування чи виконавчої влади та iн.
Новий державний акт видається протягом 15 робочих днів з
дати надходження зазначених вище документів до територіального органу
Держкомзему за рахунок органу, який здійснив реєстрацію такого державного акта.
Державний акт, в якому була допущена помилка, при видачі
нового державного акта повертається до відповідного територіального органу
Держкомзему і вважається зіпсованим.
Zagorodna.com