Вся нерухомість > Новини > Безкоштовна реклама нерухомості - короткий шлях до результату
↑ До списку новин

Безкоштовна реклама нерухомості - короткий шлях до результату

28 вересня 2010

Продавати нерухомість через платні оголошення не вигідно. Людей багато, а покупців мало. Але не так все погано в соціальних мережах. Сьогодні мова піде про більш нетрадиційні способи пошуку покупця, ніж звичні всім бази даних нерухомості. Якщо ви - житель мережі, особливо активний і товариський, то розмістити інформацію про продаж або здачу в оренду квартири все ж таки варто. На своїй сторінці, на форумі гурту, будь-яким іншим способом ...

Безкоштовна. Кола на воді ...

Не виключено, що покупцем стане хтось із ваших знайомих, чи знайомих - знайомих (друге коло), або знайомих - знайомих - знайомих (третє коло) і так далі. Адже інформація в соціальній мережі розповсюджується за принципом кіл, що розходяться по воді. І в результаті охоплення такої реклами виявиться цілком пристойним. А якщо ваша нерухомість хоч в чомусь екзотична або нестандартна, то охоплення виявиться значно більше: багато хто може відгукнутися на оголошення або прокоментувати його просто з інтересу до цієї самої "екзотичності" і тим самим "рознести" його куди ширше, ніж просто ваше коло друзів і знайомих.

Звичайно, тут ми стикаємося все з тією ж проблемою - бажаючі (і ті, що можуть) придбати нерухомість "розчинені" у загальній масі тих, хто цільовою аудиторією явно не є. І все ж певні "плюси" у такого оголошення в порівнянні з традиційним розміщенням в базі є.

Для покупців - це нерухомість з перших рук, вони купують не у незрозумілого "першого зустрічного", а у знайомого чи знайомого знайомого, як мінімум, у людини з історією, репутацією і повідомленнями від першої особи. Крім того, у цьому випадку продавець і покупець знаходять один одного самі, і є можливість заощадити на посередниках.

Взагалі кажучи, краще такі оголошення працюють у разі здачі квартири: все-таки потенційних орендарів в мережі куди більше, ніж покупців. Однак, є й випадки продажу квартир.

При цьому хочеться зауважити, що й самі продавці не дуже активно просувають свої об'єкти через соціальні мережі. Багатьох продавців утримує саме той факт, що немає анонімності. Хоча, на мою думку, ризики якихось кримінальних історій невеликі, особливо у випадку типового об'єкта.

Як писати оголошення?

Соціальна мережа - особливий світ, зі своїми правилами, звичаями, манерою спілкування ... І від того, як людина розмовляє, у багатьох залежить ставлення до неї та її повідомлень.

Основний тренд соціальних мереж - людям подобається висловлювати свої думки, відчувати себе письменниками і вельми суворо оцінювати інших. І щоб користувача читали, він повинен бути цікавим, конкретним і діловитим, описувати подробиці.

Тому в мережі не "спрацює" звичне для баз даних оголошення, де прийняті стандартні обертів, скорочення і абревіатури. Тут варто описати гідності об'єкта нормальною живою мовою, але не розміщувати ніякої абстрактної реклами, обійтися без порожніх захоплень і прикрас. Можна не бути оригінальним, але необхідно бути гранично конкретним: у читача повинна скластися чітка "картинка".

А щоб зрозуміти, наскільки вдало написане оголошення, попросіть когось малознайомого оцінити, чи складається з вашого опису квартири цілісний і привабливий образ. І тільки після цього розміщуйте оголошення.

"Їх" справжнє - наше майбутнє?

На заході так звані "нові медіа" (соціальні мережі) вже стали прекрасним інструментом ріелтора, в мережі ви знайдете десяток рецептів, як знайти клієнта через Твіттер. Крім ріелторів, мережами користуються і продавці: якщо вірити відгукам, американський продавець, який розмістив оголошення про продаж квартири в Твіттері, отримає мінімум 10 пропозицій від ріелторів.

У нас поки до цього далеко. І якщо хтось і намагається просувати свої квартири через соціальні мережі, то, це в основному, їх власники, що намагаються заощадити на комісійних агентству. Ріелтори ж в даний момент не прагнуть використовувати ці канали просування: "віддача" від них і справді невелика. І поки вся присутність професійних учасників ринку нерухомості в мережах зводиться до створення груп і спілкування між собою.

Однак, якщо згадати, що багато чого - від рок-н-ролу до кризи - прийшло до нас із Заходу, можна допустити, що через рік-другий і в нас соціальні мережі стануть одним з найефективніших інструментів продажів об'єктів нерухомості.

Віктор Щеблецов, Финам.инфо


Топ-оголошення

Аренда новых офисных помещений с мебелью 40-305 кв.м. в центре города.
Жилянская ул., 101, 80 кв.м, 180грн/кв.м/месяц, Аренда новых офисных помещений с мебелью 40 - 305 ...

Офісні приміщення > Здам > Київ > Шевченківський р-н

Срочно продам 2 ділянки в СТ Лісова Поляна в Макаровському р-ні!
12 соток, 550$, Продам дві земельні ділянки площею 11, 9 с та 16, 5 с у Макарівському р-ні Київської ...

Земельні ділянки > Продам > Житомирська обл. > Баранівський р-н > Лісова Поляна

Топ-оголошення

Продам. Магазин 839 м.кв. же/м Тополя-1
Запорізьке шосе, 839 кв.м 750 000$, Продам. Магазин 839 м.кв. же/м Тополя-1, Запорізьке шосе. 1-й ...

Торговельні приміщення > Продам > Дніпро > Шевченківський р-н

Пологи ділянка з прямим виходом до річки
9 соток 5 500$, Пологи 9+9 соток під будівництво житлового будинку ділянка на березі ріки Протока ...

Земельні ділянки > Продам > Київська обл. > Васильківський р-н > Васильків

Вторинний новострой! 3 спальні! Набережна! Ливарня! Центр!
"нагорный", 4 кімнати 153/130/20 кв.м 3/20, 305 000$, Продам 4 х комн квартиру 153 кВ м в будинку ...

Квартири > Продам > Дніпро > Соборний р-н