19 липня відбулося засідання комітету маркетингу, ініційоване Клубом
готельєрів та рестораторів Hoteliero, яке зібрало понад 30 профільних фахівців
для обговорення концепції готелів в інфраструктурі ТРЦ і готелів при
аеропортах. Вступне слово взяв Президент Hoteliero Андрій Скіпьян.
Захід відкрила презентація нового члена Клубу, сьогодні це була Ірина
Кісляй з коротким описом недавно відкрився в Києві CITY HOTEL.
Цілком логічно, що обговорювати готелі в інфраструктурі
торгово-розважального комплексу було вирішено саме на території готелю
«Космополітъ», який за перехідній галереї з'єднується з ТРЦ «Більшовик».
Доповідь «господинь» складався з двох частин: Анна Овчиннікова,
маркетолог-аналітик, підготувала аналітичний матеріал; Анастасія Корнієнко,
спеціаліст з маркетингових комунікацій, розповіла про концептуальні
спрямованості проекту. Аналіз світової практики показує, що особливо активний
розвиток спостерігається в країнах Азії: Китаї, ОАЕ, Індонезії, Шрі-Ланці,
Таїланді та інших регіонах.
Безумовно, готель в інфраструктурі ТРЦ або в безпосередній близькості до
нього, привабливий для гостей своїми додатковими сервісами, тому в такому
тандемі часто проводяться спільні акції, заходи, реалізуються програми
лояльності. Що стосується нашої країни, практика небагата.
Ситуація така з багатьох причин, основна - стереотипне мислення інвесторів
та українських клієнтів. На сьогоднішній день функціонує лише п'ять вітчизняних
комплексів. Два в Києві: готель «Космополітъ» в інфраструктурі ТРЦ «Більшовик» і готель «7 Днів» в інфраструктурі ТРЦ
«Ритм». Також в Броварах: готель LandHouse в інфраструктурі ТРЦ «Термінал».
Один в Криму - Ялта - готель в інфраструктурі ТРЦ «Конфетті». І Вінниця: готель
FERIDE в інфраструктурі ТРЦ FERIDE PLAZA. В такому розташуванні велику роль
грає «прохідність» місця.
Детальніше переваги «сусідства» готелі і ТРЦ виглядають як, cross-promo і
in-house promo. Вагомих мінусів у подібного інфраструктурного формату практично
немає. Після презентаційної частини виник ряд питань, у тому числі пересічних
із завантаженням готелю. Удар взяла на себе директор з продажів «Космополітъ» Лариса Гонтаржевська, якій вдалося грамотно
піднести часткову інформацію.
building.ua