У зв'язку з численними зверненнями власників землі Держкомзем роз'яснив, що робити при втраті, заміні держакта на землю, виявлення в ньому помилок.
Власникам землі (землекористувачам), бажаючим замінити держакт, необхідно звернутися до територіального органу Держкомзему з заявою, в якій вказати в залежності від конкретного випадку:
- виявлені в держакті орфографічні або технічні помилки;
- обставини пошкодження або втрати акту;
- причину заміни акту.
До заяви додаються:
- копія держакта (у всіх випадках, крім втрати акту);
- копія акту прийому-передачі межових знаків на зберігання;
- копія акту перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель;
- копія правовстановлюючого документа.
Крім того, в роз'ясненні йшлося про питання оплати послуг Держкомзему та інших аспектах, пов'язаних з видачею нового держакту.
Андрій Мединський, ЛІГА: ЗАКОН