Люди із коштами можуть дозволити собі найкраще, зокрема
вони мають можливість зупинятися в розкішних готелях. Напевно, багато хто з них
захоче скористатися послугами готельної мережі, чиї готелі були визнані кращими
в категорії люкс в цьому році.
Найкращі готелі 2011 р. у категорії люкс належать Omni
Hotels&Resorts - міжнародної мережі, до якої входять близько 50 розкішних
готелів і курортів в США, Канаді та Мексиці. Мережа може порадувати своїх
клієнтів різноманітним сервісом високої якості, пропонуючи як гольф- і
спа-курорти, так і бізнес-готелі.
Best of the best ця мережа була визнана на основі
щорічного дослідження популярних брендів Harris Poll EquiTrend. Автором даного
проекту є Harris Interactive - американська дослідницька компанія, що
займається соціологічними та маркетинговими дослідженнями, а також вивченням
громадської думки.
У ході дослідження було опитано близько 26 тис. американців,
вивчено понад тисячі брендів і деякі з них були названі кращими в 53 різних
категоріях. Бренди оцінювалися за такими критеріями - популярності, якості
послуг і затребуваності у покупців.
За словами президента Omni Hotels&Resorts Майка
Дейтемейера, в компанії вдоволені таким визнанням їх заслуг у справі готельного
бізнесу. Як відзначив бізнесмен, Omni Hotels&Resorts завжди прагне
забезпечити своїх клієнтів високим рівнем персоналізованого обслуговування і
для ще більшого підвищення якості сервісу постійно запускає різноманітні
програми.
Варто відзначити, що в інших люксових категоріях компанія
Harris Interactive зазначила машини Mercedes-Benz («Найкращі автомобілі класу
люкс - 2011»), «Найкращі готелі з повним обслуговуванням» в 2011 р. виявилися у
готельної мережі Hilton.
РБК-Україна