Вся нерухомість > Новини > Магазини зникнуть через десять років
↑ До списку новин

Магазини зникнуть через десять років

27 липня 2012

Недавнє дослідження показало, що споживачі пред'являють все більш високі вимоги до ритейлерів. Вони хочуть використовувати різні канали, зручні для них. І одночасно фахівці пророкують перетворення традиційних магазинів в шоу-руми вже до кінця поточного десятиліття.

В ході дослідження аналітики Capgemini прийшли до висновку, що сучасні покупці не мають прив'язаності до якогось конкретного каналу продажів. Ними було опитано 16 тис. респондентів в 16 країнах, які можна охарактеризувати як зрілі і ті, що розвиваються в плані електронної комерції ринки (Австралія, Бразилія, Великобританія, Німеччина, Індія, Італія, Іспанія, Канада, Китай, Мексика, Російська Федерація, Туреччина, Фінляндія, Франція, Швеція, США).

За прогнозами фахівців компанії, буде зростати запит на рівну присутність рітейлерів у всіх каналах одночасно. І споживачі вважають, що перехід між каналами повинен бути простим і непомітним. Тобто люди вважають, що повинна відбутися конвергенція онлайн-магазину, звичайного магазину, мобільного сайту і навіть сторінки в соціальній мережі.

«Хоча раніше ритейлери вигравали і виживали за рахунок прекрасного мерчандайзингу або преміального розташування, тепер в компаніях розуміють, що в даний момент інвестиції повинні направлятися в інші сфери, - вважають в консалтинговій компанії Forrester. - У першу чергу, це мультиканальне рішення в магазинах і перенаправлення ресурсів на користь інформаційних технологій».

60% опитаних очікують, що остаточно це має стати нормою вже в 2014 р. У дослідницькій компанії називають такі цілі важкодосяжним, тому як більше половини респондентів не вважають достатніми зусилля торговців, які вони докладають на даний момент, щоб бути присутнім повсюдно.

Інтернет залишається пріоритетним каналом для опитаних. Важливість наявності сайту визнають всі онлайн-покупці, незалежно від регіону. 80% опитаних погодилися із твердженням, що інтернет дуже важливий для них. З цим же згодні 63% респондентів на розвинених ринках. Схожі оцінки отримало і взаємодію з клієнтами за допомогою електронної пошти. Проте такі канали, як соціальні медіа, мобільні додатки й кіоски всередині магазинів, теж набирають популярність.

«Те, що електронна комерція відстоїть свої позиції і стане ключовою частиною розвинутої економіки, вже зрозуміло, - вважають експерти Interactive Media In Retail Group. - Але її роль на ринках, що розвиваються, ще не до кінця вивчена. З наших досліджень ми можемо сказати, що існують серйозні можливості для зростання в частині транскордонної електронної торгівлі в Азії та Південній Америці. У цих регіонах еволюція онлайн-рітейлу серйозно відрізняється від його розвитку в Європі або Північній Америці. У цих країнах відразу відбувається перехід до мобільної комерції».

Істотні відмінності існують між розвиненими і тими, що розвиваються, ринками. Наприклад, за деякими показниками останні випереджають ті ринки, де онлайн-рітейл розвивається більш тривалий час. Так, 72% респондентів з Індії і 69% з Китаю заявили, що вони купують більше продуктів і товарів за одну транзакцію в інтернет-магазинах, а не в традиційних. У той же час з аналогічним твердженням погодився тільки 31% опитаних у США.

У клієнтів досить високі очікування від розвитку рітейлу. Більш ніж половина респондентів на розвинених або ринках очікують, що до 2020 р. звичайні магазини стануть просто шоу-румами, в яких клієнти зможуть вибрати і замовити товари.

Згідно з результатами дослідження, «просунуті» користувачі будуть витрачати більше грошей. Так, 56% респондентів заявили, що можуть витратити більше грошей, якщо будуть мати можливість для пошуку інформації про товар в інтернеті. Правда, 73% опитаних очікують, що вартість товарів онлайн буде нижче, ніж в звичайних магазинах.

У сьогоднішньому мінливому світі правила диктують споживачі, і ритейлери повинні відповідати їхнім запитам, незалежно від того, який канал для взаємодії обрали покупці, вважають в компанії Capgemini.

«Зараз індустрія торгівлі повинна відокремити галас від реальності і обрати крос-канальну модель для того, щоб залишатися прибутковою. Роздрібним торговцям дуже важливо зрозуміти, хто який канал використовує, для того щоб направити свої ресурси в потрібному напрямку і монетизувати їх», - відзначають експерти.

Данило Нестеров, Экономические известия


Топ-оголошення

Продам 3х кімнатну квартиру в новобудові
Шолом-Алейхема, 37, 3 кімнати, 80/45/12 кв.м, 7/12, 75 000$, Продам 3-кімнатну квартиру в новому ...

Квартири > Продам > Київська обл. > Білоцерківський р-н > Біла Церква

Здам офіс, що окремо стоїть, 800 кв.м. на ін. Гагаріна.
Гагаріна просп., 800 кв.м 10$/кв.м/місяць, Здам офіс, що окремо стоїть, 800 кв.м. на ін. Гагаріна. ...

Офісні приміщення > Здам > Дніпро > Шевченківський р-н

Топ-оголошення

Сдам дом
Артема вул., 5 і більше кімнат, 300 кв.м, 20 000грн/місяць, Сдам дом 3-и этажа, ул. Артема (22 ...

Будинки. Котеджі. Дачі > Здам > Дніпро > Шевченківський р-н

квартира посуточно с евроремонтом, Победа-4
Набережная Победы ул., 1 комната, 40/20/10 кв.м, 2/12, 900грн/сутки, ПОСУТОЧНО 1-но комнатная ...

Квартири > Здам > Дніпро > Соборний р-н

Бориспіль, вул. Ботанічна 22.
Ботанічна, 22, 2 кімнати, 95 кв.м, 2 соток, 95 000$, Продається таунхаус, м. Бориспіль, вул. ...

Будинки. Котеджі. Дачі > Продам > Київська обл. > Бориспільський р-н > Бориспіль