У всій Європі є тільки 3-4 успішні компанії, які займаються розвитком
аутлет-центрів, оскільки це досить специфічний бізнес, який тримається на
міцних і стабільних взаєминах з виробниками. Про це ІАП «Столична нерухомість»
розповів Віталій Бойко, керуючий партнер компанії UTG.
«Аутлет - це місце для продажу, в першу чергу, товару, який залишається у
виробника, а вже потім залишків в магазинах. Виробників одягу в Україні, можна
сказати, що немає, наша держава для більшості з виробників одягу ще не є
цільовим ринком. Тому, на нашу думку, ринок України ще не дозрів до того стану,
коли девелопмент аутлету буде рентабельним», - зазначив Віталій Бойко.
Проте в Підмосков'ї зараз - бум будівництва аутлет-центрів, оскільки для
багатьох виробників Росія - цільовий ринок. А в Польщі, де розвиток комерційної
нерухомості почався значно раніше, ніж в Україні, і йшов більш активно, перші
аутлет-центри (їх всього два) з'явилися тільки в останні два роки.
Але всупереч песимістичним прогнозам, цього місяця під Києвом відкрився
перший в Україні аутлет-центр, власники якого впевнені в успішності свого
проекту.
ІАП «Столична нерухомість»