Найефективнішим PR-інструментами на будівельному ринку є участь у виставках, конференціях, форумах та PR в Інтернеті: у вигляді новин, релізів, статей, а також у соціальних мережах, форумах і блогах. Про це свідчать результати дослідження, проведеного інформаційно-аналітичним центром "Publicity".
Як повідомили в "Publicity", досить популярними серед представників будівельного ринку залишаються PR-статті в спеціалізованих виданнях. А найменш ефективними, на думку респондентів, є прес-тури.
В ході дослідження була визначена частка аутсорсингу PR-послуг на будівельному ринку. Так, 54% респондентів відзначили, що здійснюють PR-діяльність тільки своїми силами, 43% - залучають до роботи не лише власні сили, але й зовнішні структури, і 3% користуються тільки аутсорсингом.
Прямий вплив PR-інструментів на збільшення маркетингового результату відзначають 45% респондентів будівельного ринку. Не пов'язують безпосередньо PR із зростанням продажів 52% опитаних, надаючи йому більш нейтральної оцінки, однак відзначають його загальний позитивний вплив. І 3% ніяк не пов'язують маркетинговий результат з використанням у своїй діяльності PR.
Всього в рамках дослідження було опитано 210 представників компаній з п'яти ринків, з них 37 (18%) - компанії будівельного ринку.
ІА ЛІГАБізнесІнформ