Загальна кількість наземних рекламних засобів не повинна
перевищувати кількості, встановленої згідно з Концепцією розвитку зовнішньої
реклами в місті, повідомляє прес-служба КМДА.
Враховуючи Меморандум про взаєморозуміння між Київською
міською державною адміністрацією та операторами зовнішньої реклами столиці від
5 квітня 2011р., з метою оптимізації розміщення об'єктів зовнішньої реклами та
забезпечення формування естетичного вигляду міста, підписано розпорядження КМДА
про впорядкування розміщення рекламних засобів.
За словами начальника Головного управління з питань
реклами КМДА Людмили Денисюк, підписанню даного розпорядження передував шлях
нелегких переговорів і пошуку компромісу з операторами реклами Києва. На її
думку, саме відсутність продуктивного діалогу між владою і бізнесом і була
однією з головних проблем, яка стримувала винахід спільної позиції та розвитку
сфери реклами столиці загалом.
Згідно з розпорядженням, максимальна площа наземного
рекламного засобу, а саме щита, що стоїть окремо на вулиці, площі, бульварі
т.д. в центральній частині Києва, не повинна перевищувати 8 кв. м. Загальна кількість
наземних рекламних засобів не повинна перевищувати кількості, встановленій
відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті та проектів
комплексного благоустрою, які передбачають розміщення рекламних засобів на
вулицях, площах, бульварах, які будуть затверджені в установленому порядку.
"Кількість бігбордів та сітілайтів у столиці,
хаотичність їх розташування вже давно потребували благоустрою та вироблення
єдиної концепції розміщення. Адже останнім часом рекламні конструкції почали
з'являтися навіть в зелених зонах, що, безумовно, порочить обличчя міста і
заважає комфортному відпочинку жителям столиці", - впевнена Людмила
Денисюк.
Український Бізнес Ресурс