Новою тенденцією на ринку нерухомості стане збільшення кількості об'єктів
нерухомості з виразною, яскравою архітектурою, пише «Дело».
Ця зміна підігрівається існуючим попитом покупців.
"Сьогодні покупці вибирають той чи інший об'єкт, враховуючи не тільки
стадію будівельної готовності будинку, надійність забудовника, ціну, а й
архітектурні особливості новобудови. Їм цікаво жити в будинках, які
відрізняються від решти пропозиції на ринку оригінальною архітектурою, яка
виділяє об'єкт на тлі інших" , - говорить директор проектної групи
"Архіматика" Олександр Попов.
За його словами, людям набридли сірі "коробки", які широко
представлені на ринку, тому наявність життєрадісної, виразної архітектури - додатковий
плюс для інвестора, який планує придбати квартиру в новобудові.
Гравці ринку відзначають, що високі запити клієнтів і конкурентна боротьба
за нього призвели до того, що забудовники були змушені змінити підходи до
будівництва і методи проектування об'єктів. Зараз ринок захоплює монолітне
будівництво, яке витісняє панельні технології. Крім цього з'явилася можливість
будувати висотні будівлі не тільки еліт і преміум-класу, але й економ-категорій.
"Але в плані архітектури нічого "яскравого" в Києві немає,
особливих змін я не помітив. Вже багато років компанії-фаворити будують за
шаблоном, а хотілося б, щоб Київ був більш оригінальним", - говорить
Ярослав Цуканов.
"На ринку нерухомості столиці є кілька досить якісних об'єктів
нерухомості, але вони губляться на тлі решти житла, це не сприяє активності
продажів. Природно, витрати на створення цікавої архітектури - це додатковий
пункт в бюджеті будівництва, але дає додаткову конкурентну перевагу
об'єкту", - резюмує Попов.
Газета «ДЕЛО»