У Державній
реєстраційній службі заявляють, що до інформації на паперових носіях, яка
знаходиться в БТІ, служба не має доступу
Державна
реєстраційна служба не зможе передати податківцям інформацію по всім власникам
житла, які підпадають під податок на нерухомість. Про це розповіла журналістам
на прес-конференції перший заступник голови Державної реєстраційної служби Інна
Завальна.
Як передає
кореспондент ЛІГАБізнесІнформ,
Завальна зазначила, що згідно з постановою Кабінету міністрів, Реєстраційна
служба повинна передати в податкову інформацію з нерухомого майна.
"Є певна
проблема з передачею такої інформації. Вона полягає в тому, що Реєстр прав на
нерухоме майно новий, він почав формуватися з нуля, раніше інформація про
житлову нерухомість накопичувалася в БТІ, які працювали в Реєстрі з 2003-2004
року. Відповідно, туди занесена інформація, починаючи з цього часу", -
сказала вона.
Завальна
уточнила, що вся інша інформація знаходиться в паперовому вигляді в архівах
БТІ.
"Реєстраційна
служба передасть податковій всю інформацію по житловій нерухомості, яка є в
реєстрі. До інформації на паперових носіях служба не має доступу. Зараз
готується проект закону про те, щоб така інформація була передана з БТІ в
реєстраційну службу, щоб всі дані були в Єдиному реєстрі", - сказала вона.
Разом з тим,
Завальна вважає, що той обсяг інформації, який залишається в БТІ, не буде мати великого
значення для адміністрування податку. "Масова приватизація була в 90-х
роках, і до 2003 року більшість квартир були приватизовані. Це не буде великий
масив", - сказала вона.
Нагадаємо, з 1
січня набрала чинності стаття 265 Податкового кодексу, яка регламентує порядок
обчислення і сплати податку на нерухомість.
Також з січня
почала свою роботу Державна реєстраційна служба України. Ця служба перейняла на
себе частину функцій, які раніше належали до сфери діяльності скасованих БТІ,
зокрема, функції реєстрації нерухомості.
ІА
ЛIГАБiзнесIнформ