Вже восени почнеться реконструкція одного з найбільш пробкових місць столиці - Жулянського шляхопроводу. Сам міст, який проходить над залізницею, планують розширити з 4 до 8 смуг, а під'їзди до нього, де через фури затори найчастіше простягаються на кілометри, хочуть розширити за 4-5 до 10 смуг.
«У цьому місці взагалі виникли перші пробки в історії Києва!» - нагадав один з найстаріших членів містобудівної ради Віктор Тваровський.
Містобудівна рада затвердила проект реконструкції, і роботи планують завершити на початку 2012 року. Знадобиться 450 млн. грн, 324 млн. з яких повинна дати область, - повідомляє "Сегодня".
Але будівництво спричинить і знесення приватних будинків у селищі Жуляни. Щоправда, проблем, подібних Русанівським, коли дачники не хочуть виселятися для будівництва Подільського мосту, будівельники не очікують.
Як сказав заступник директора «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» Микола Васильцов, зносу підлягають 24-27 приватних будинків. В якості компенсації мешканцям пропонують ділянки неподалік від тих, що зносяться, або квартири в Києві.
«Поруч з цим же селищем область виділяє 6 гектарів землі для них. Ми туди можемо будинки перенести, а потім «посунути» кордон міста - щоб жулянці залишилися жити в межах Києва. Або квартири отримають. Вже восени можемо почати відселення. Попередня згода мешканців є», - сказав Васильцов.
Правда, одна з мешканок Жулян говорить, що конкретних пропозицій до них не надходило. «Ми лише писали заяву, який вид компенсації хочемо. Деякі, як тільки дізналися про знесення, відразу стали прописувати до себе родичів, щоб вимагати більшої компенсації (мінімум 13 метрів на людину плюс 20 загальної площі. - Ред.) », - каже Світлана Сверчкова.
Газета "СЕГОДНЯ"