Під час
новорічних свят відвідування торгово-розважальних центрів зросло на 15-45% (порівняно
з листопадом 2013), повідомили «Вестям»
рітейлери.
Найскромнішу
динаміку показала мережа ТРЦ «Караван». За словами директора департаменту
управління торговельною нерухомістю CDA Real Estate Любові Цапенкової, керуючої
ТРЦ «Караван», приріст відвідувань в її мережі за грудень склав 15-20% (залежно
від регіону). «До Нового року найчастіше відвідували магазини (у зв'язку з
сезонними розпродажами), а безпосередньо під час новорічних канікул виріс потік
відвідувачів на фуд-кортах і в розважальних зонах і кінотеатрах. У Києві на
чверть збільшилася кількість відвідуючи на роллердромі, в Дніпропетровську і
Харкові - в середньому на 10% більше людей відвідали каток», - повідомила вона
«Вестям».
У ТРЦ «РайОN» у
грудні побувало близько 660 тис. чоловік. Це на 16% більше листопада 2013 і на
24% більше аналогічного періоду минулого року. «Увагою була охоплена як сфера
послуг, так і розваг. Якщо складати рейтинг уподобань українців, то він в міру
спадання виглядає наступним чином: магазин солодощів ROSHEN, гіпермаркет «Сільпо»,
побутова техніка «Комфі», дитячі товари, парфумерія, косметика, взуття, одяг.
Максимальний інтерес був зафіксований в передсвяткові дні», - розповіла «Вестям»
директор ТРЦ «РайОN» Інна Сотникова (девелопер і керуюча компанія - Arricano
Group).
На третьому місці
за приростом опинився найбільший на Оболоні (Київ) ТРЦ. «Наша відвідуваність
підвищилася в кінці грудня і на новорічних канікулах в середньому на 20-25%
порівняно зі звичайними днями. Причому зростання було гармонійним: добре працює
і розважальний, і бутиковий сектор, і фуд-зона. Позитивна динаміка зафіксована
не тільки по частині відвідуваності, але і за обсягами продажів», - зазначив в
інтерв'ю «Вестям» власник Dream Town Олександр Маламуд. На його думку, на ці
свята наплив людей в торгово-розважальні центри підстьобнуло не тільки
підвищення попиту на подарунки та розваги під Новий рік і Різдво, але ще і
блокування центру Києва активістами Майдану, а також погодні умови. «Люди в
цьому році не їдуть в центр за розвагами та покупками, так що більшість ТРЦ
помітили наплив відвідувачів. Знову-таки з погодою цього року пощастило: в сльоту до нас завжди доходить менше
людей, а ці канікули - просто чудо, теплі деньки, наплив гостей», - говорить
Маламуд.
Серйозний приріст
на новорічні свята продемонстрували мережі кінотеатрів. «У наших кінотеатрах в
столичних ТРЦ в новорічний період приходило від двох до трьох тисяч глядачів у
день. Це приблизно на 30% більше звичайних вихідних», - розповів голова
Наглядової ради ТОВ «Мультиплекс-Холдинг» Антон Пугач.
Саму ж завидну
динаміку показав Ocean Plaza, який у грудні прийняв 80 тис. відвідувачів, що
практично на 45% більше звичайного (55 тисяч на місяць), повідомили нам у
прес-службі ТРЦ. Зростання відвідуваності тут пояснюють насиченою новорічною
програмою, що включала дитячі спектаклі, зустрічі з Дідом Морозом, Снігуронькою,
казковими персонажами, роздачу подарунків, майстер-класи для дітей і
найрізноманітніші розіграші. Проводилися автограф сесії з популярними
виконавцями, щоденні ранкові аква-шоу, шопінг-квести і кілька нових музично-розважальних
проектів.
Знижки тільки починаються
Як би українцям
не подобалося розважатися, але не менш важливою «заманухою» ТРЦ на свята стали новорічні знижки магазинів.
Наприклад, в ТРЦ «РайОN» вони досягали 70% (при покупці більше 7-ми одиниць
товару в магазині товарів для дому), до 50% в ціні скидали продавці сувенірної
продукції та іграшок, до 40% - парфумерні магазини і торговці побутової
техніки.
Знижки в ТРЦ «Ocean
Plaza» спочатку досягали 40%, а в січні вони майже подвоїлися. «З початку 2014
почався період новорічних розпродажів, і тепер товари можна купити зі знижками
до 70%. Ця пропозиція продовжиться до кінця цього місяця, після чого магазини
почнуть продажі нових колекцій», - повідомили нам у прес-службі ТРЦ «Ocean
Plaza».
«У магазинах
наших орендарів в середньому знижки склали до 30% на нові колекції і до 70% -
на колекції минулих сезонів. Також ТРЦ «Караван» організували святкові
активності: ярмарки виробів ручної роботи, фестиваль вуличної їжі,
шопінг-вікенди, концерти популярних виконавців. Це дозволило залучити
додатковий потік відвідувачів і, як результат, збільшити продажі. Практично всі
магазини продовжили сезонні розпродажі до кінця січня, збільшуючи розмір знижок
до 70%», - розповіла нам Любов Цапенкова.
«Сезон
розпродажів тільки стартував. І, звичайно ж, знижки приваблюють чималу частку
відвідувачів. Вони будуть тільки збільшуватися, до початку продажів нових колекцій»,
- запевнив «Вести» Олександр Меламуд.
Оксана Гришина, «Вести»