Лідерами рейтингу найбільш вигідних орендарів торгових центрів з точки зору максимальної віддачі з квадратного метра стали невеликі ювелірні магазини.
Згідно з дослідженням Penny Lane Realty, ставка оренди для ювелірних салонів у середньому становить 3500 доларів за квадратний метр на рік. Магазини, які зазвичай займають невеликі площі (50-70 "квадратів") на перших поверхах ТЦ, через дороге оформлення вітрин часто є окрасою торгового комплексу, пише "Дело".
На другому місці серед найбільш бажаних для власників ТЦ орендарів займають салони мобільного зв'язку. У середньому річна ставка оренди для них варіюється від 1000 до 4000 доларів за квадратний метр. Головним плюсом цих магазинів експерти вважають орієнтацію на всі групи споживачів - від низького до високого цінового сегмента.
Як правило, салони займають приміщення площею від 20 до 50 квадратних метрів. Стільникових операторів, послуги яких стабільно затребувані, не лякає те, що вартість оренди в ТЦ приблизно на 90 відсотків дорожче, ніж у вуличних павільйонах.
Третю позицію рейтингу займають невеликі парфюмерно-косметичні магазини, які платять за квадратний метр в торговельних комплексах 500-1500 доларів за квадратний метр. Такі магазини стають центрами тяжіння відвідувачів ТЦ, особливо у передсвяткові дні.
На четвертому місці розташовуються аптеки та салони оптики (середня ставка оренди - 400-1300 доларів за "квадрат"), на п'ятому - підприємства сфери послуг (хімчистка, ремонт взуття, металоремонт, ательє). У середньому такі орендарі знімають приміщення площею від двох до 60 квадратних метрів і платять за "квадрат" метр 300-1000 доларів.
Газета "ДЕЛО"